Billieblush is een label dat door CWF is opgezet vanuit de wens om een ready to wear collectie op te zetten voor meisjes, die tegelijk toegankelijk maar ook trendy is. De balans tussen stijl, kwaliteit en prijs is zo goed dat dit label op een fijne manier kan integreren met andere labels.
De collectie is gericht op de meisjes van nu , het is vrolijk, hip, lief met een gekke twist.
Voor de jongens is er de collectie van Billybandit waar dezelfde kenmerken in terug komen.
De collecties zijn er in de maten van 0 tot 12 jaar.
Opgericht in 1923 in Duitsland en inmiddels wordt Hugo Boss succesvol verkocht in 124 landen.
Het merk is ook vaak terug te vinden als sponsor in de Formule 1, golf, voetbal en zeilwereld.
Hugo Boss kenmerkt zich door de sportieve, klassieke en elegante collecties.
Denk hierbij ook aan een mini-me collectie en een babycollectie, met verfijnde zachte materialen en een mooie design. De collectie is er vanaf 0 mnd t/m 16 jaar.
Karl Lagerfeld is misschien wel een van de bekendste designers van de hele wereld.
Hij heeft zijn naam gevestigd door voor diverse grote modehuizen collecties te ontwerpen en Chanel weer groot te maken. Zijn eigen label was dan ook meteen een groot succes.
De kids collectie kenmerkt zich door het gebruik van mooie materialen, stijlvolle trendy designs met een spontane twist. Deze is te vinden in de maten New Born t/m 16 jaar.
Dit Franse label voor jongens en meisjes is ontstaan vanuit de gedachtegang dat kids in een eigen wereld leven, waarin mooie verhalen de hoofdrol spelen. De ontwerpers van Carrement Beau brengen klassieke fashion samen met een glimp poëzie, elegantie en mooie zachte details.
De stijlvolle collectie is van mooie materialen gemaakt en met perfectie afgewerkt. De maten starten bij o mnd en lopen door t/m 12 jaar.
Chloe is opgericht door Gaby Aghion. Ze heeft het merk opgericht met de mooie en simpele gedachte dat ze met haar collectie een blij en vrolijk gevoel wil opwekken. In de jaren 60 nam Chloe een groep jonge ontwerpers uit Parijs onder haar vleugels en door hun zeer stijlvolle en visionaire ideeën is het merk een groot succes geworden.
Chloe kenmerkt zich door prachtige materialen te gebruiken met mooie details en een verfijnde afwerking. De designs en materialen zijn exclusief en luxe. Chloe is er voor meisjes en vanaf 0 mnd t/m 14 jaar.
In 1986 ontwierp Marc zijn allereerste collectie en in de lente van 1993 opende hij zijn eerste winkel in het Soho district New York. Een aantal jaar later werd de Marc by Marc lijn gelanceerd met een spectaculaire fashionshow en ook de kinderlijn werd succesvol ontvangen wereldwijd.
De collectie kenmerkt zich door mooie details, complete outfits met vrolijke kleuren, prints en accessoires. High fashion vertaald naar mini-me meisjes en jongens verkrijgbaar in de maten 1mnd t/m 14.
Zadig & Voltaire is een Frans label dat in 1997 werd gelanceerd door Thierry Gillier.
Het merk komt uit Frankrijk en is voor kids sterk afgeleid van de volwassenen, denk hierbij aan een mini-me collectie voor de hippe mama’s en papa’s.
Casual chic in combinatie met bohemian rock en prachtig afgewerkt.
Zadig heeft een duidelijk signature en is te vinden in de maten 1mnd t/m 16 jaar.
In 1989 is Donna Karan haar label gestart, geïnspireerd geraakt door haar dochter wilde ze een collectie ontwerpen die zowel modern, urban en comfortabel was. Deze collectie moest wel toegankelijk zijn voor een fashionable levensstijl.
De collecties vertegenwoordigen de spirit en energie van New York, kleding die zowel in de ochtend, middag en avond gedragen kan worden. Een mooie mix van stijlen ontworpen voor alle generaties over de hele wereld. DKNY is verkrijgbaar in de maten 4 t/m 16 jaar.
Dit Amerikaanse label is opgezet in 1955 en gestart met de bekende schoen geïnspireerd door de natuur en outdoor bezigheden. De eerste kledingcollectie was vooral gebaseerd op het dragen van comfortabele kleding bij actieve buitenbezigheden. Op een natuurlijke manier groeide de sportieve collectie uit tot een fijne en mooie casual collectie.
Gemaakt van hoogwaardige duurzame materialen bestaat de collectie uit trendy kleding waar kids zich lekker in kunnen voelen en perfect in kunnen buiten spelen. Beweging staat centraal in deze collecties waarbij het stoere element altijd zichtbaar is.
Deze kinderlijn is in 2017 gelanceerd vanuit het Franse modehuis Givenchy.
De collectie is geïnspireerd op de volwassen collectie waardoor er een mini-me lijn onstaan is, maar ook een mooie streetwear geïnspireerde collectie voor zowel jongens als meisjes.
Givenchy is verkrijgbaar in de maten 1 mnd t/m 12 jaar.
Diesel is een Italiaans kledingmerk dat bekend is geworden door de geweldige pasvorm van de broeken. Opgericht door Renzo Rosso en volledig overgenomen in 1985 werd ook de parfum al snel wereldberoemd. Diesel werkt graag met verschillende partners en probeert zijn doelgroepen altijd in hun eigen wereld te bereiken.
De collecties zijn stoer, fashionable en old school. Diesel denkt altijd mee met de belevingswereld van kids en teens en dat zie je terug in de collecties verkrijgbaar in de maten 0 mnd t/m 12 jaar.
Emporio Armani Junior is de kinderkledinglijn van Emporio Armani. Het bekende Italiaanse modehuis bestaat al vanaf 1975 en staat bekend om de mooie designs en uitgebreide collecties.
De ontwerpen van Emporio Armani Junior zijn gemaakt van materialen van geweldige kwaliteit die zowel een trendy als een klassieke uitstraling hebben. Ook de mini-me designs onbreken daarbij niet. Tevens hebben wij de sportieve EA7 collectie die gericht is op sport en comfort met dezelfde stijlvolle look die we van Armani gewend zijn.
Armani Junior en EA7 is er vanaf 0 mnd baby tot 16 jaar.
Dit mooie merk is 41 jaar geleden opgericht. De collecties zijn kwalitatief sterk en met een duidelijk signature. Het zijn exclusieve kindercollecties met mooie details die de nieuwste trends volgen.
Lapin House is van grote invloed op de markt wereldwijd op het gebied van kinderkleding.
Het speelse karakter van de collecties zorgt voor mooie materialen, patronen en printen.
In combinatie met haarbandjes, koffertjes en andere accessoires kun je een compleet setje creëren
Voor meisjes in de maten 0 mnd t/m 12.
Il Gufo is ontstaan in 1980 in Italië. Terwijl haar drie kids op school zaten startte ze met het maken van een aantal kleine tops met verschillende kraagjes. Na een paar jaar was er een nieuw pand nodig en werd de collectie op de mooiste plekjes wereldwijd verkocht.
Het label kenmerkt zich door verfijnde details met de mooiste kwaliteit. De exclusieve natuurlijke materialen worden met zorg uitgezocht en speciaal vervaardigt voor Il Gufo.
Il Gufo ziet er nog steeds op toe dat dat met de grootste zorg gebeurt.
De collectie is te krijgen vanaf 0 mnd t/m 18 jaar voor jongens en meisjes.
Dit mooie Franse fashionhuis bestaat al sinds 1889 en is daarmee het oudste fashionhuis in de wereld. De eerste collectie is ontworpen voor Lanvin’s dochter, dat werd zo prachtig gevonden door de mama’s dat er al snel jurken werden ontworpen voor alle moeders. De echte kinderlijn is er nu een aantal jaar en bestaat uit elegante klassieke items met een esthetische twist. In deze collecties zit voor ieder wat wils, mooie branding sweaters en shirts maar ook gelegenheidskleding van verfijnde materialen. De collectie is er vanaf 2 t/m 16.
De naam twinset (een trui met een bijpassend vestje) is van oorsprong een term uit de jaren 50/60.
Begin jaren 90 is het label Twin – Set opgericht door Simona Barbieri, de collectie heeft een toonaangevende eigen stijl en is bekend geworden door de mooie sets met bijpassende schoenen en accessoires. Dit kleurrijke label voor meisjes staat zowel voor trendy als voor feestelijk, want er is in alle genres wat te vinden. De collectie is er vanaf 2 t/m 16.
Balmain is ontstaan in 1945, in dat jaar richtte Piere Balmain zijn eigen ontwerphuis op. Hij was een van de ontwerpers die zichzelf couturier mocht noemen. De collectie bestaat voor een groot gedeelte uit mini-me items, die gebaseerd zijn op de runway dames en heren. Balmain kids heeft de duidelijke handtekening van Olivier Rousteing die we allemaal kennen, dubbele knoop jackets, gouden accenten en mooie logo prints. De materialen zijn verfijnd en van mooie kwaliteit.
Door de verschillende stijlen is dit label voor jongens en meisjes erg geliefd.
De collectie is er vanaf 2 t/m 16 jaar.
Dit Italiaanse merk is ontstaan in 1950 en Simonetta is als merknaam gekozen omdat het de naam is van 1 van de dochters. De mooie jurkjes zijn elegant, luxe en hebben verfijnde details. Ook de rest van de collectie staat voor flair en comfort. De uitgebreide thema’s hebben bijpassende accessoires en schoenen die samen een mooi en compleet beeld vormen.
Dit meisjeslabel is er vanaf 1 jaar t/m 14+.
Dit mooie label bestaat al sinds 1947 en kenmerkt zich door de bekende geometrische prints en felle heldere kleuren. Ook wel gezegd de bekende “Pucci prints”
De collectie is gemaakt van fijne materialen, die luchtig en zwierig voelen om te dragen.
Samen met het mini-me aspect wat overal in terug komt, is dit meiden label apart en bijzonder met een eigen gezicht. De collectie is er vanaf 2 jaar t/m 16.
Door verder naar deze site surfen gaat u akkoord met het gebruik van cookies.